Služby

Nejčastější otázky k e-shopu

Nejčastější otázky k e-shopu

Máte otázky k internetovému obchodu nebo ke své objednávce? Zde uvádíme nejčastěji pokládané otázky a samozřejmě odpovědi na ně. Jestliže vás tíží nějaká speciální otázka, obraťte se jednoduše na naše centrum zákaznického servisu – tam vám rádi pomůžeme.

Otázky k on-line objednávce

Mohu si zobrazit své objednávky on-line?

Jestliže jste se zaregistrovali, můžete si on-line zobrazovat stav a všechny informace k objednávkám ve vašem zákaznickém účtu. Tip: Vždy si vybírejte variantu s registrací!

Mohu svou objednávku stornovat?

Ano, objednávku lze stornovat, ale ne ve všech případech (například po předání zboží dopravci). Pro bližší informace o vaší objednávce kontaktujte prosím naše call-centrum 251 060 060.

Jak vysoká je minimální hodnota objednávky?

V HORNBACHu neexistuje žádná minimální hodnota objednávky – vždyť přece existují i malé projekty.

Jak mohu zboží hodnotit?

Podělte se o svůj názor s ostatními uživateli: jednoduše na stránce s podrobnostmi o zboží klikněte na "Výrobek teď ohodnotit" a uveďte osobní hodnocení. Registrace není třeba. Výjimkou je zboží z oblasti "Výprodej".

Mohu si nechat zaslat zboží do zahraničí?

Ne, objednávky musí mít českou dodací a fakturační adresu.

Nemusíte se kvůli tomu zlobit: vše pro svůj projekt najdete také v těchto zahraničních zemích.

Kde dostanu náhradní díly pro zakoupené zboží?

V takovém případě se obraťte na svou místní prodejnu HORNBACH. Tam udělají vše pro to, aby pro vás obstarali potřebný náhradní díl. Ruku na to! Zde se dostanete k výběru prodejny.

Mohu si objednávat dárkové poukázky?

Ne, bohužel to momentálně není možné. Poukázky si lze v současnosti zakoupit a uplatnit pouze ve vaší místní prodejně HORNBACH.

Je zboží v prodejně dražší než na e-shopu?

Ne, ceny ve vaší místní prodejně jsou stejné jako v e-shopu. Totiž trvale nízké ceny. Jsme přesvědčeni, že to je fér!

Jak to, že výrobek z mojí prodejny HORNBACH nemohu najít v e-shopu?

Sortiment v internetovém obchodě neustále rozšiřujeme. Počtem produktů se budeme snažit vyrovnat našim "kamenným" prodejnám. Přesto se může stát, že určité výrobky nebudou k dispozici v e-shopu, ale pouze v našich prodejnách se stavebninami a zbožím pro zahrady. Důvodem mohou být nevhodné rozměry pro přepravu nebo choulostivost sortimentu.

Jak dlouhou mám záruku na své zboží?

Zákonná záruční lhůta činí dva roky. Ale podívejte se v klidu do podrobného popisu zboží, často dáváme dobrovolně i delší záruku.

Mohu si svůj nákupní košík uložit?

Zboží si můžete zcela pohodlně uložit na osobní nákupní seznam ve svém zákaznickém účtu. Na stránce podrobností o zboží zvolte možnost "přidat na nákupní seznam" – a zboží je pro vás poznačeno. Tak si můžete v klidu pohlídat svůj oblíbený výrobek, můžete ho uložit, odeslat přátelům nebo vytisknout pro pozdější návštěvu prodejny. A pokud byste se přece jen rozhodli pro on-line nákup, můžete zboží samozřejmě také kdykoli vložit z nákupního seznamu do nákupního košíku.


Platí záruka trvale nízkých cen také v e-shopu?

Stručně řečeno: Ano! Další informace k tomuto tématu se dozvíte v podrobnostech k záruce trvale nízkých cen. Vaše zákonná práva spotřebitele zůstávají samozřejmě nedotčená. Záruka trvale nízkých cen neplatí na zboží z oblasti „Výprodej“.


Jak dostanu při záruce trvale nízkých cen své peníze zpátky?

Úplně jednoduše: Poskytujeme vám cenovou záruku na základě vaší objednávky v internetovém obchodě. Během 28 dnů po vaší objednávce vyplňte jednoduše náš formulář cenové záruky. Cenová záruka bude zpracována po připsání platby za objednávku. Bude-li vše souhlasit, obdržíte obratem částku cenové záruky zpět. A to přesně způsobem, kterým jste zaplatili (viz „Kdy a jak obdržím své peníze zpět?“).


Co mohu dělat při chybném zobrazení stránek e-shopu?

Na vině může být nastavení vašeho monitoru nebo prohlížeče.

  • Nastavení monitoru: Webové stránky HORNBACH jsou optimalizovány na šířku nejméně 1024 bodů obrazu, méně by to být nemělo. V nastavení svého systému zkontrolujte rozlišení. Pokud by se přesto vyskytly problémy, zašlete nám e-mail prostřednictvím kontaktního formuláře. My se pak o to postaráme co možná nejrychleji. Ruku na to!
  • Nastavení prohlížeče: nejdříve se pokuste načíst stránku znovu. V mnoha případech to přinese opět jasné zobrazení. Nic se nezlepšilo? Možná používáte zastaralou verzi prohlížeče, která nepodporuje všechny funkce využívané stránkami hornbach.cz. Webové stránky HORNBACH jsou optimalizovány na všechny aktuální internetové prohlížeče. Například na nejnovější verze programů Internet Explorer, Mozilla Firefox a Safari. S nimi byste měli být schopni vidět všechen obsah správně. Proto udržujte své prohlížeče pokud možno vždy na nejnovější verzi. Jistota je jistota!


Co jsou to cookies a k čemu se používají?

Abyste mohli v internetovém obchodě HORNBACH zadat objednávku, musí nastavení vašeho prohlížeče umožňovat zapisování takzvaných cookies do počítače. Cookies jsou malé textové soubory, které si naše webová stránka uloží do vašeho počítače a tím nám pomůže, abychom vás znovu poznali. Více informací o cookies naleznete zde.

Mohu v online obchodě nakupovat i bez cookies?

Cookies jsou malé textové soubory, které nejsou schopny samy provádět žádné akce. Pokud nepřipustíte zapisování cookies, můžete se volně pohybovat po našich stránkách a také můžete procházet obchodem. Nemůžete však vložit žádné zboží do nákupního košíku a tím také nemůžete provést žádnou objednávku. K dispozici pak není ani nákupní seznam či srovnávání výrobků.


Co podniká HORNBACH na ochranu mých údajů?

Ochranu vašich osobních údajů považujeme za velmi důležitou. Podrobnosti jsou uvedeny ve VOP a v prohlášení o ochraně osobních údajů. Navíc pracujeme se systémem 3-D-Secure. Toto označení znamená nový, doplňkový systém zabezpečení od společnosti VISA resp. MasterCard.


Otázky k platbě a faktuře

Jaká je nejrychlejší možnost platby?

Skladové zboží zaplacené platební kartou do 13:00 expedujeme ten samý den.

Jak mohu zaplatit za svou objednávku v internetovém obchodě HORNBACH?

HORNBACH poskytuje pro každý projekt vhodnou možnost platby:

  • Platba předem převodem z účtu
  • PayPal
  • Platební karta online
  • Platba předem v prodejně
Aktivujte si službu "Expresní platba"
Pokud budete nakupovat v našem eshopu jako zákazník se založeným účtem, tak si můžete pro Vaši platební kartu aktivovat službu „Expresní platba“. Platební karta bude vybrána jako preferovaný způsob platby pro vaše další nákupy - při opakovaných nákupech v e-shopu Hornbach tak ušetříte čas.
Více informací o službě "Expresní platba"
Bližší informace k jednotlivým způsobům úhrady zboží najdete v následujících částech.
Vezměte prosím na vědomí, že při telefonické objednávce prostřednictvím našeho call-centra (251 060 060) nemůžete využít všechny výše uvedené způsoby úhrady. V tomto případě si můžete vybrat z následujících možností: platba předem převodem z účtu nebo úhrada předem v prodejně.


Platba platební kartou (MasterCard a Visa)

Při platbě platební kartou je nyní při dotazu na třímístný kontrolní kód karty zajištěno při placení ještě vyšší zabezpečení. Tento nový proces (3-D-Secure) znamená nový, doplňkový systém zabezpečení VISA resp. MasterCard. Při prvním použití procesu 3-D-Secure se musíte jednou registrovat během zpracování platby. Po bezpečnostním dotazu vaší banky si uložíte osobní pozdrav a stanovíte příslušné heslo.

Zda vaše karta již podporuje zabezpečení 3-D-Secure, závisí na bance, která kartu vydala. Jestliže tento proces podporuje, musíte ho vždy použít. Jistota je jistota! Pokud dotaz na heslo přerušíte, objednávka se nedokončí a platební karta se nezatíží úhradou.

Další informace na téma 3-D-Secure získáte od své banky.

Expresní platba

Nákup ve dvou kliknutích

Pokud budete nakupovat v našem eshopu jako zákazník se založeným účtem, tak si můžete pro Vaši platební kartu aktivovat službu „Expresní platba“. Platební karta bude vybrána jako preferovaný způsob platby pro vaše další nákupy - při opakovaných nákupech v e-shopu Hornbach tak ušetříte čas.

Aktivace Expresní platby

Služba „Expresní platba“ je dostupná pouze pro zákazníky, kteří si v našem e-shopu založili zákaznický účet. Aktivace je jednoduchá - při nákupu si na stránce, kde vybíráte způsob platby, zvolíte možnost „Platební karta“ a zaškrtnete volbu „Expresní platba“. Následně zadáte údaje o kartě (vč. kódu z autorizační SMS zprávy).Údaje o kartě budou po ověření v zaheslované podobě uloženy u našeho poskytovatele platebních služeb. Platební karta pak bude automaticky používána jako preferovaný způsob platby pro vaše další nákupy a již nebude nutné opakovaně zadávat údaje o kartě.

Deaktivace Expresní platby nebo volba jiné platební karty

Službu „Expresní platba“ můžete kdykoliv deaktivovat po přihlášení do vašeho zákaznického účtu – deaktivace probíhá v části „Mé údaje“. Službu „Expresní platba“ lze aktivovat pouze pro jednu platební kartu. Pokud si budete chtít aktivovat službu „Expresní platba“ pro jinou platební kartu, musíte nejprve pro stávající platební kartu tuto službu deaktivovat v zákaznickém účtu. Při dalším nákupu si pak službu aktivujete již pro novou platební kartu – viz. výše.

Upozornění: služba „Expresní platba“ je dostupná pouze při placení platební kartou, nikoliv pro další způsoby platby.

Více informací o zákaznickém účtu.

Platba předem převodem z účtu

Při platbě převodem z účtu převedete po dokončení objednávky kupní částku na bankovní účet HORNBACHu. Poznačte si přitom prosím také číslo Vaší objednávky. Veškeré informace jsou uvedeny na stránce o potvrzení objednávky a ve Vašem e-mailu potvrzujícím objednávku.




Platba prostřednictvím služby PayPal

PayPal je online platební služba, se kterou zaplatíte v internetových obchodech bezpečně, snadno a rychle – a to zdarma. PayPal je bezpečný, neboť Vaše bankovní údaje nebo údaje kreditní karty jsou uloženy jen u PayPal. Proto se neposílají při každém online nákupu znovu přes internet. Zaplatíte jednoduše dvěma kliknutími, protože využíváte údaje o bankovním spojení nebo kreditní kartě uložené v účtu PayPal a nemusíte je znovu zadávat při každém nákupu.

Jestliže dosud nejste zákazníkem služby PayPal, můžete se přihlásit na stránkách.




Platba předem v prodejně

Po dokončení objednávky v internetu můžete zboží objednané online zaplatit na pokladně vaší prodejny HORNBACH. Tam máte k dispozici všechny obvyklé způsoby platby jako platba v hotovosti, profikartou nebo platební kartou. Přineste si s sebou vytištěný přehled objednávky. Alternativně můžete na pokladně uvést své číslo zakázky s odpovídající částkou.

Zboží bude odesláno po přijetí platby.

Mohu zaplatit také nákupní poukázkou?

Ne, platba nákupní poukázkou je v současnosti možná výhradně ve vaší prodejně HORNBACH.

Kdy bude částka za nákup stržena?

Při platbě platební kartou bude částka zaúčtována až po odeslání zboží. Jestliže platíte prostřednictvím služby PayPal, platba se provede ihned po dokončení objednávky.




Kdy a jak obdržím své peníze zpět?

Veškeré peněžní prostředky včetně nákladů na dopravu vám vrátíme ve výši, která odpovídá nejvýhodnějšímu typu dopravy, kterou nabízíme. Peněžní prostředky vám vrátíme prostřednictvím stejné platební metody, jako při jejich přijetí, a to nejpozději 14 dní po doručení odstoupení od smlouvy společnosti HORNBACH. Peněžní prostředky vám vrátíme jinou platební metodou, než která byla použita při přijetí peněžních prostředků jen tehdy, pokud jste platil/a v prodejně. V tom případě budou peníze vráceny na váš účet.




Svou fakturu už nemohu najít. Co teď?

Zavolejte prostě na číslo 251 060 060, nebo napište e-mail na adresu onlineshop@hornbach.cz.

Platí záruka trvale nízkých cen také v internetovém obchodě?

Stručně řečeno: Ano! Další informace k tomuto tématu se dozvíte v podrobnostech k záruce trvale nízkých cen. Vaše zákonná práva spotřebitele zůstávají samozřejmě nedotčená. Záruka trvale nízkých cen neplatí na zboží z oblasti „Výprodej“.


Jak dostanu při záruce trvale nízkých cen své peníze zpátky?

Úplně jednoduše: Poskytujeme vám cenovou záruku na základě vaší objednávky v internetovém obchodě. Během 28 dnů po vaší objednávce vyplňte jednoduše náš formulář cenové záruky. Cenová záruka bude zpracována po připsání platby za objednávku. Bude-li vše souhlasit, obdržíte obratem částku cenové záruky zpět. A to přesně způsobem, kterým jste zaplatili (viz „Kdy a jak obdržím své peníze zpět?“).

Otázky k odesílání a dodávce

Co mne bude stát doprava?

Cena za dopravu je závislá na hmotnosti nákupního košíku. Celkovou hmotnost košíku vypočteme za Vás a před odesláním objednávky Vám přesně ukážeme, kolik zaplatíte za dopravu vybraných produktů. Cena za dopravu se také automaticky aktualizuje při vložení dalšího produktu do nákupního košíku. Před potvrzením objednávky tak uvidíte, kolik přesně vás bude doprava stát.

Kam bude moje objednávka dodána?

Balíky samozřejmě dopravíme, až za první uzamykatelné dveře. U paletové přepravy a rozměrných zásilek může být místo převzetí zboží – hrana vozidla (hydraulické čelo vozidla) dopravce nebo hranice pozemku, podmínkou je vždy zpevněná komunikace umožňující manipulaci zásilky nízkozdvižným ( paletovým ) vozíkem.
Kromě dodání na vaší adresu si můžete zvolit dodání objednaného zboží do jakékoliv prodejny na území ČR. Cena za dopravu na prodejnu Hornbach u nepaletového zboží se pohybuje od 59 Kč a u paletového zboží od 599 Kč.
Dovolujeme si vás upozornit , že v případě dodání zboží do prodejny HORNBACH začíná lhůta pro dodání zboží běžet až po připsání platby na náš účet. Zboží tedy nelze vyzvednout okamžitě po provedení platby.
Jakmile bude zboží připraveno k odběru (na přepážce „Výdej zboží“), obdržíte od nás email.
Chcete si zboží vyzvednout již 2 hodiny od objednávky? I to je možné! Využijte k tomu naší službu rezervuj a vyzvedni.


Mohu si domluvit požadovaný termín doručení?

Požadovaný termín doručení bohužel momentálně ještě nemůžeme nabídnout.

Co se stane, když v době dodání nebudu doma?

Žádný problém. V případě paletových a rozměrných zásilek se vás náš partnerský dopravce pokusí informovat o dalším termínu dodání, případě balíkových zásilek si můžete s přepravcem sjednat nový termín nebo místo doručení nebo bude zásilka uložená do nejbližšího výdejního místa přepravce.


Je možné dodání na jinou adresu resp. na výdejní místo?

Samozřejmě můžete zaslat svou objednávku také na jinou adresu. Člověk přece nemusí být stále doma.
Kromě dodání na vaší adresu si můžete zvolit dodání objednaného zboží do jakékoliv prodejny na území ČR.
Dovolujeme si vás upozornit , že v případě dodání zboží do prodejny HORNBACH začíná lhůta pro dodání zboží běžet až po připsání platby na náš účet. Zboží tedy nelze vyzvednout okamžitě po provedení platby.
Jakmile bude zboží připraveno k odběru (na přepážce „Výdej zboží“), obdržíte od nás email.
Chcete si zboží vyzvednout již do 2 hodin od objednávky? I to je možné! Využijte k tomu naší službu rezervuj a vyzvedni.


Jak dlouhá je dodací lhůta?

Dodací lhůta je individuální, je uvedena přímo u zboží. Při platbě běžným převodem z účtu začíná běžet dodací lhůta od okamžiku připsání platby na náš bankovní účet.


Musím při zpětném odesílání zboží zaplatit dopravu?

Pokud je objednávka, kterou zasíláte zpět, kompletní, rádi uhradíme náklady na dopravu. Při vrácení jen části dodávky, náklady na dopravu nehradíme.


Doručíte mi i rozměrné nebo těžké zboží?

Ano. Rozvážíme jak těžké, tak i rozměrné výrobky. Umíme přepravit zboží o délce až 5 metrů, rovněž Vám doručíme i zboží na paletách (například dlažbu, zeminu či plovoucí podlahu). Zboží Vám přepravní firma doručí za první uzamykatelné dveře (např. za zahradní branku) za podmínky, že místo doručení zásilky umožňuje manipulaci nízkozdvižným vozíkem. V opačném případě je místem převzetí zásilky hrana vozidla (hydraulické čelo) odesílatelem pověřeného přepravce.


Otázky k vracení zboží a reklamaci

Jak dlouho mohu vrátit zboží objednané v HORNBACHu?

U nás můžete objednané zboží vrátit do 28 dnů po jeho obdržení! Podrobnosti si můžete znovu přečíst v dalším textu.


Jak mohu vrátit objednané zboží i bez závady?

V HORNBACHu máte rozsáhlá práva na vrácení online objednaného zboží, které je nepoužité, nepoškozené, úplné a v originálním balení (dle čl. 13 VOP):

  • S dokladem o vrácení podejte zboží u přepravce, který je na dokladu uveden, a zašlete ho zpět. Už nemáte žádný po ruce? Najdete ho v potvrzení Vaší objednávky ve sledování zásilky (odkaz Vrátit zboží) nebo zavolejte prostě na číslo 251 060 060 nebo napište e-mail na adresu onlineshop@hornbach.cz. Rádi vám zašleme další.
  • Neskladné zboží? Ohlaste se u nás telefonicky na čísle 251 060 060 nebo emailem na adresu onlineshop@hornbach.cz – dohodneme si s vámi termín a zboží necháme u vás vyzvednout.
  • Zboží odevzdejte s fakturou přímo ve své prodejně HORNBACH a my vám vrátíme veškeré peněžní prostředky na naší pokladně.


Jak mohu reklamovat rozbité zboží během záruční lhůty?


  • K uplatnění reklamace výrobků zakoupených v internetovém obchodě, kontaktujte naši zákaznickou linku, telefonicky 251 060 060 nebo emailem: onlineshop@hornbach.cz, kde Vám naši kolegové pomohou s jejím vyřízením.
  • Jestliže budete reklamovat online zakoupené zboží ve své prodejně HORNBACH, nejdříve si ověříme, zda můžeme vadný výrobek opravit. Není-li to možné, dostanete od nás samozřejmě své peníze zpět a můžete zakoupit kompletní nové zboží.


Jak mohu vrátit upravené zboží?

Zboží, které bylo upraveno na přání spotřebitele nebo pro jeho osobu (např. zboží upravené na míru) není možné vrátit.


Mohu zboží, které jsem zakoupil(a) v prodejně, vrátit také prostřednictvím internetového obchodu?

Ne, bohužel to nejde. Vrácení zboží zakoupeného v prodejně je možné výhradně v prodejně.


Svůj doklad o vrácení už nemohu najít. Co teď?

Reklamovat zboží je možné i s náhradním dokladem, který vám rádi zašleme. Zavolejte prostě na číslo 251 060 060 nebo napište e-mail na adresu onlineshop@hornbach.cz.

Otázky k zákaznickému účtu

Co získám založením zákaznického účtu?

Spoustu věcí: Obdržíte přístup k osobnímu zákaznickému účtu, se kterým si můžete online zobrazovat své objednávky a faktury. Uložte si svůj oblíbený výrobek do osobního nákupního seznamu nebo si zařiďte několik různých adres dodání jako například výdejní místo.

Také můžete využívat službu "Expresní platba". To se vyplatí, protože při novém objednávání nebudete muset svá data zadávat pokaždé znovu!

Více informací o Expresní platbě naleznete zde.

Musím si založit zákaznický účet, abych si mohl(a) něco objednat?

U nás si můžete objednávat i bez založení zákaznického účtu. Založení zákaznického účtu vám ale přinese řadu výhod: budete si moci například zobrazovat online objednávky a faktury nebo si zřídit další adresu dodání (například výdejní místo).


Jak si mohu zřídit v internetovém obchodě zákaznický účet?

Jednoduše klikněte sem. Pak zadejte své údaje a můžete začít.


Zapomněl(a) jsem své heslo. Co mohu udělat?

Žádný problém. Jednoduše požádejte se svou e-mailovou adresou o nové heslo – to jde přímo na stránce přihlášení.


Má adresa se změnila. Kde mohu upravit své údaje?

Přihlaste se ke svému zákaznickému účtu, tam můžete všechny údaje pohodlně aktualizovat.


Otázky k bezpečnosti

Z aktuálních důvodů: bezpečnost údajů

V současnosti bohužel dochází ke zneužití názvu "HORNBACH". V oběhu jsou e-maily, které nepocházejí od společnosti HORNBACH, obsahující zfalšované adresy odesilatele; tyto zprávy jsou zasílány uživatelům e-mailu. Přitom jde o pokus o podvod.

Varování: Uvedené e-maily ihned smažte, nikdy neklikejte na odkazy, které jsou v těchto e-mailech obsaženy, a nikdy neotevírejte žádné přílohy!

Uvedené podvodné e-maily vás v současnosti vyzývají

  • formou upomínky k bankovnímu převodu nebo
  • k otevření odkazu/přílohy/souboru, abyste obdrželi informace k provedené objednávce (třebaže jste ve skutečnosti vůbec žádnou objednávku nezadali). Při otevření odkazu/přílohy/souboru může být váš počítač infikován škodlivým softwarem (trojský kůň/virus).

TIPY:
Existuje několik bodů, kterým byste měli věnovat pozornost, abyste lépe rozpoznali podvodné/zfalšované e-maily:


Podle čeho poznáte podvodné/zfalšované e-maily?

1.
Porovnejte jméno nebo název odesilatele s e-mailovou adresou odesilatele. Jestliže nesouhlasí, je to první známkou, že s e-mailem není vše v pořádku. Také když e-mailová adresa odesilatele nekončí koncovkou @hornbach.com/cz/de, můžete vycházet z toho, že byla daná zpráva odeslána kriminálně, protože e-mailová adresa odesilatele neudává, ani když obsahuje název HORNBACH, žádný konkrétní záchytný bod potvrzující pravost, protože e-mailovou adresu lze zkopírovat.

2.
Dávejte pozor na pravopisné chyby, psaní velkých a malých písmen, interpunkci, gramatiku. Takovéto podvodné/zfalšované e-maily většinou obsahují velký počet chyb.

3.
Firemní adresa a DIČ: V těchto případech bývá jako sídlo společnosti HORNBACH v současnosti uváděno něco jako "Ansbach" nebo "Attendorn". Také zde vás může porovnání ochránit: naše správná adresa není žádné tajemství. Najdete ji snadno na naší domovské stránce.

4.
Chybná telefonní čísla servisu: telefonní čísla, která jsou uváděna v současných podvodných/zfalšovaných e-mailech, jsou vymyšlená. Oficiální servisní horká linka nebo také telefonní čísla našich prodejen HORNBACH najdete rovněž snadno na naší domovské stránce.

5.
Věnujte pozornost oslovení. Podvodné/zfalšované e-maily většinou přinejmenším neobsahují přímé oslovení, nýbrž používají všeobecné formulace pozdravu, například "Vážený zákazníku" apod.

6.
Je možné, že budete požádáni o kliknutí na odkaz nebo tlačítko v e-mailu, které vás pak odvedou na podvodné webové stránky. Proto vždy pomocí URL adresy zkontrolujte, kam odkaz vede, než na něj kliknete.

7.
K přihlašování do internetového obchodu HORNBACHu pro jistotu otevřete vlastní okno prohlížeče a ručně zadejte adresu https://www.hornbach.cz. K přihlášení k vašemu zákaznickému účtu dbejte v poli adresy stránek v prohlížeči na "https" na začátku URL adresy. Písmenko "s" znamená, že vaše relace je zabezpečená. Pokud by před adresou URL www.hornbach.cz nebylo "https", neuvádějte žádné osobní údaje. Dále dbejte na to, aby byl na počátku adresního řádku prohlížeče zobrazen symbol zámku nebo aby byl na dolním okraji okna prohlížeče zámek a nebyl uvnitř vlastního okna s obsahem stránek.

8.
Nikomu nesdělujte žádné své heslo: HORNBACH se vás nikdy nebude ptát na heslo! Vyberte si bezpečné heslo: v hesle zkombinujte velká a malá písmena, čísla a speciální znaky. Vaše heslo u HORNBACHu lze kdykoli změnit ve vašem zákaznickém účtu.

9.
E-maily si nechejte pokud možno zobrazit raději v textovém formátu než ve formátu html. E-maily pak sice nejsou pestré resp. graficky originální, ale můžete se tak chránit před chybami v kódu html a aktivními infekčními obsahy.

10.
V e-mailech, které jste obdrželi bez vyzvání, nikdy neklikejte na odkazy/přílohy/soubory. Tyto odkazy často vedou na infikované webové stránky a mohou infikovat váš počítač přímo škodlivým softwarem. Spustitelné programové soubory s koncovkami .exe, .bat, .com nebo .vbs považujte za zvláště kritické.

Vždy usilujeme o to, abychom zajistili vaše nakupování v internetovém obchodě HORNBACH za dodržování nejvyšších bezpečnostních opatření!

V případě dalších otázek vám rádi pomůžeme. Zašlete nám případně e-mail na adresu onlineshop@hornbach.cz.

Otázky k e-účtence

Co je e-účtenka HORNBACH?

E-účtenka HORNBACH není ničím jiným než elektronickým pokladním dokladem, který nahrazuje Váš pokladní doklad z kamenné prodejny. S e-účtenkou máte tedy možnost mít kdykoliv přehled o svých nákupech provedených v kamenné prodejně.

Jaké výhody mi přináší e-účtenka HORNBACH?

Spoustu!

  • Díky e-účtence máte přehled o všech svých nákupech v HORNBACHu a s tím spojených pokladních dokladech. A to navíc pohromadě a na jednom místě ve Vašem HORNBACH zákaznickém účtu.
  • Nemusíte se zlobit s vyšisovanými pokladními doklady.
  • Skončete s papírky! Vratky, výměny a uplatňování záruky můžete v prodejně, ve které jste zboží zakoupili, provádět i s e-účtenkou.
  • K e-účtence se dostanete kdykoliv a kdekoliv.

Jaké jsou podmínky pro využívání e-účtenky HORNBACH?

Abyste mohli využívat e-účtenku HORNBACH, musíte mít zákaznický účet HORNBACH. Pak již jen stačí, abyste své pokladní doklady z kamenných prodejen HORNBACH uložili ve svém zákaznickém účtu.

Zákaznický účet HORNBACH je samozřejmě zdarma.

Jak mohu ukládat své pokladní doklady v zákaznickém účtu?

V aplikaci HORNBACH naskenujte čárový kód účtenky a zadejte celkovou částku z pokladního dokladu. Aplikace HORNBACH je k dispozici v App-Store nebo GooglePlaystore.

Alternativně se můžete přihlásit do svého HORNBACH zákaznického účtu, kde klikněte na „Moje e-účtenky“. Následně zadejte 20-místné číslo čárového kódu účtenky i celkovou částku na účtence a potvrďte kliknutím na tlačítko „Uložit e-účtenku“.

Kde najdu číslo čárového kódu účtenky?

Číslo čárového kódu najdete na pokladním dokladu přímo nad čárovým kódem. Jedná se o 20-místné číslo, které vždy začíná číslicemi „555“.

Kdy se moje e-účtenka objeví v zákaznickém účtu?

Vaše e-účtenka je k dispozici hned po uložení do Vašeho HORNBACH zákaznického účtu.
V jednotlivých případech může dojít k prodlení, než se pokladní doklad uloží jako e-účtenka v zákaznickém účtu HORNBACH. Svůj pokladní doklad tedy prosím zlikvidujte až poté, co se vaše e-účtenka ukáže v zákaznickém účtu.

Jde v případě e-účtenky o daňový doklad?

Ne, pro daňové účely potřebujete pokladní doklad v originále.

Jak dlouho zůstane moje e-účtenka uložena v zákaznickém účtu HORNBACH?

Budete-li chtít, tak e-účtenka zůstane ve Vašem zákaznickém účtu HORNBACH uložena po celou existence tohoto účtu.

E-účtenky se v takovém případě smažou až tehdy, když se smaže Váš zákaznický účet HORNBACH. Svůj zákaznický účet můžete smazat buď sami, nebo se smaže automaticky, pokud se do něj po dobu čtyř let nepřihlásíte. V případě automatického smazání dostanete nejprve upozornění e-mailem.

E-účtenky však můžete ze svého zákaznického účtu smazat také každou jednotlivě (tedy bez zrušení zákaznického účtu).

Můžu smazat jednu nebo více e-účtenek ze svého zákaznického účtu HORNBACH?

Ano, je možné smazat jednotlivé e-účtenky.

Jak dlouho zpětně mohu propojit pokladní doklad se svým zákaznickým účtem HORNBACH?

Propojení je možné až 365 dní po datu koupě.

Lze propojit se zákaznickým účtem i pokladní doklady, které byly vystaveny před datem zřízení mého zákaznického účtu?

Ano, pokladní doklady lze se zákaznickým účtem HORNBACH propojit až max. 365 dní zpětně. I to tehdy, pokud v okamžiku koupě ještě zákaznický účet neexistoval.

Můžu propojit doklad o vrácení se svým zákaznickým účtem?

Doklady o vrácení nemusíte sami evidovat. Pokud vrátíte zakoupené zboží a pokladní doklad původního nákupu je již uložen ve Vašem zákaznickém účtu HORNBACH, doplníme pro Vás automaticky do Vašeho účtu i vrácené položky.

Musím se svým zákaznickým účtem propojit pokladní doklady, které obdržím při objednání zboží nebo při rezervaci a vyzvednutí zboží v kamenné prodejně?

Ne, zákaznické objednávky v kamenné prodejně se automaticky přenášejí do zákaznického účtu, pokud zaměstnanec prodejny při vytváření objednávky použije zákaznický účet zaregistrovaný online nebo pokud byla registrace účtu zahájena před vyzvednutím objednávky.

Při rezervaci a vyzvednutí zboží je objednávka automaticky k dispozici v zákaznickém účtu, pokud byla vytvořena prostřednictvím zákaznického účtu.

Upozornění: Naskenováním a propojením pokladního dokladu z objednávky se položky z objednávky nepřenášejí na účet zákazníka, v zákaznickém účtu uvidíte pouze platby provedené za objednávku.

Lze se zákaznickým účtem propojit i pokladní doklady z prodejen HORNBACH v jiných zemích?

Ne, s Vaším zákaznickým účtem lze propojit jen pokladní doklady z českých prodejen HORNBACH.