Rezervace & vyzvednutí v prodejně

On-line rezervace. Vyzvednutí v prodejně. Úspora času!
Rezervujte si své zboží on-line a vyberte si vámi požadovaný termín vyzvednutí. Zaměstnanec prodejny vám zkompletuje a připraví on-line zarezervované zboží. Po zaplacení si vaši objednávku budete moci vyzvednout na výdeji zboží. Začněte nyní svůj projekt on-line!
Přehled vašich výhod

- Rezervace pohodlně a kdykoliv na www.hornbach.cz
- Výrazná úspora času pro váš projekt - vámi on-line rezervované zboží bude připraveno ve vaší prodejně
- Vyzvednutí v požadovaném termínu nebo již za 4 hodiny od odeslání vaší rezervace
- Všechno rezervované zboží je pro vás připraveno k vyzvednutí
- Tato služba je zcela zdarma
A zde je, jak na to:
- Vyberte si na www.hornbach.cz vaši prodejnu.
- Rezervujte si své zboží a vyberte vámi požadovaný termín vyzvednutí.
- Odešlete vaši rezervaci do vámi vybrané prodejny.
- Obdržíte potvrzovací e-mail k vytisknutí.
- Zboží zaplaťte na pokladně a vyzvedněte na výdeji zboží.
- Můžete zboží naložit a hurá domů na projekt.
A uvidíte: Díky rezervaci a vyzvednutí v prodejně ušetříte opravdu hodně času.
To říkají o naší službě naši zákazníci:

Karel a Anna z Lipnice:
„Doma jsme se v klidu podívali na hornbach.cz na nejrůznější podlahy a ihned jsme si zarezervovali tu, která se nám nejvíce líbila, a taky příslušenství. A díky tomu jsme si mohli všechno vyzvednout přímo v prodejně už v sobotu ráno a konečně začít pokládat naši novou podlahu.

Irena z Hradce Králového:
„Díky týhle službě už se doma nerozčilujeme. Manžel si jednoduše zarezervuje všechno, co potřebuje on-line a já už domu potom nepřinesu ten nesprávnej vercajk. A to zarezervovaný zboží si potom jednoduše vyzvednu na výdeji.“

Profi malíř Honza z Brna:
„Pro zakázky pro svoje zákazníky už nemusim dál hledat věci a materiály na několika místech - to vždycky zabralo tolik času. Teď si můžu všechno předem zarezervovat a potom najednou vyzvednout. A tak mi pak zbývá víc času na zákazníky.“
Vy se ptáte, my odpovídáme.
„A co mě stojí tato služba?“
Nic. Ba naopak, něco šetří: váš čas.
„Dá mi někdo vědět a pokud ano, jak?“
Po odeslání vaší on-line rezervace obdržíte potvrzovací e-mail. Ten s sebou přinesete do prodejny, až si půjdete zboží vyzvednout. Hotovo.
„Kde a kdy dostanu svoje zarezervované zboží?“
Ve vaší vybrané prodejně – již 4 hodiny po provedení on-line rezervace nebo ve vámi požadovaný termín.
„Jak a kdy zaplatím?“
Zaplatíte jako obvykle při vyzvednutí zboží. Hotově a platebními kartami Visa nebo MasterCard.
„Jak dlouho platí moje rezervace“
Až 3 dni od vámi požadovaného termínu vyzvednutí.
„Jak probíhá stornování?“
Jednoduše a zdarma. Stačí poslat e-mail nebo zavolat do prodejny.
„Co když se vyskytnou nějaké problémy?“
Využijte našeho kontaktního formuláře na www.hornbach.cz. Nebo se zeptejte zaměstnanců zákaznického centra vaší prodejny.
„Co se stane s mými údaji?“
Vaše údaje jsou využívány výhradně pro interní účely. Bez vašeho svolení žádná reklama ani žádné newslettery HORNBACH. Ruku na to!