Přehled výhod zákaznického účtu
Vytvořte si zákaznický účet a využívejte jeho výhod. Například prodlouženou záruku trvale nízkých cen.
Výhody v detailech
Pokud dojde ke snížení ceny zakoupeného výrobku do 30 dnů od nákupu u společnosti HORNBACH, obdržíte po uplynutí této lhůty rozdíl v ceně jako kredit na váš zákaznický účet. Tento kredit bude uplatněn i v případě, že se cena výrobku opět zvýší.
* Váš online nákup a online rezervace jsou automaticky zaznamenány.
Nepoužité, nepoškozené a nerozbalené zboží (kromě živých zvířat, rostlin, nebaleného krmiva, zboží podléhajícího rychlé zkáze, cenově zvýhodněného zboží a zboží na zakázku) můžete vyměnit nebo vrátit do 28 dnů od koupě. To je samozřejmě možné s účtenkou a ještě jednodušší s elektronickou účtenkou.
Zákaznický účet místo účtenky. Stačí po nákupu nahrát účtenky pomocí funkce skenování v aplikaci HORNBACH nebo ručně zadat číslo účtenky do zákaznického účtu.
Mějte přehled o všech svých nákupech - ať už v našem internetovém obchodě, nebo v jedné z našich prodejen! Pomocí chytrého telefonu, aplikace HORNBACH, na počítači v prodejně i doma.
ID zákaznického účtu
Jednoduše zaregistrujte své nákupy ve svém zákaznickém účtu. Při placení ukažte ID svého zákaznického účtu (QR kód z aplikace).
Největší výhoda - už žádné účtenky!
Otázky týkající se zákaznického účtu a ID zákaznického účtu.
Musím se zaregistrovat, abych si mohl něco objednat?
Registrace pro objednávky nutná není, nicméně tím přicházíte o možné výhody, které plynou z používání zákaznického účtu.
Kdy dostanu připsaný kredit za výrobky, které jsem si koupil a jejichž cena se snížila?
Nárok na kredit vám vzniká 30 dní po nákupu výrobku, jehož cena se snížila.
Jak si můžu založit zákaznický účet?
Jednoduše se zaregistrujte na našich stránkách a počkejte na potvrzovací email.
Co když zapomenu svoje přihlašovací heslo?
Žádný problém. Jednoduše zadáte e-mailovou adresu patřící k vašemu uživatelskému účtu HORNBACH a my vám obratem zašleme e-mail s odkazem ke změně vašeho hesla.
Co mám dělat, pokud se změnila moje doručovací adresa a údaje?
Přihlaste se do zákaznického účtu a v „Moje údaje“ změňte, co potřebujete.
Kdy musím ukázat ID svého účtu?
ID vašeho účtu musí být naskenováno během placení na pokladně. To provede buď pokladní, nebo vy sami na samoobslužných pokladnách. Je jedno, jesli ID účtu naskenujete před, během nebo před koncem markování výrobků. Důležité je načíst ID účtu před výběrem platební metody.
Funguje ID mého účtu na všech pokladnách na prodejně?
Ano, funguje.
Kde najdu ID svého účtu?
Ve vaší aplikaci HORNBACH, pokud máte založený zákaznický účet.
Kdy se zobrazí můj nákup v zákaznickém účtu?
Okamžitě, ve výjimečných případech může dojít k menšímu zdržení.
Mohu dostávat i nadále pokladní účtenky?
Samozřejmě, i nadále budete dostávat klasické účtenky.