Filozofie HORNBACHu

Zákazník na prvním místě

Středobodem našeho zájmu je zákazník, a sice ten, který se nebojí realizovat své projekty s co možná největšími vizemi. Takového zákazníka chceme upoutat pomocí dokonalé souhry tří faktorů:

  • výběru,
  • ceny
  • a poradenství.

Kvalita a kvantita

Zkušenost nám ukázala, že naši zákazníci od nás očekávají nabídku zboží, která je dokáže zaujmout jak kvalitou, tak i kvantitou. Naše prodejny pro stavbu a zahradu jsou na splnění takového očekávání jako dělané.
V našich velkoplošných prodejnách nabízíme výjimečný výběr zboží - a to vždy ve zcela nadprůměrném množství.

Trvale nízké ceny

Kromě nabídky zboží přesvědčí naše zákazníky i naše cenová politika, která nám umožnila zajistit si cenové vedení na trhu. Naše orientace na trvale nejnižší ceny namísto slevových akcí či výhodných nákupů je známkou naší spolehlivosti. Na tom budujeme vzájemnou důvěru.
HORNBACH kromě toho zavedl také efektivní systém hospodaření se zbožím, který se stal základem pro optimální vytížení našich skladů a nakupování zboží přesně podle aktuální potřeby. To nám umožňuje nabízet zboží našim zákazníkům za ty nejlepší možné ceny.

Kvalitní poradenství

Jsme přesvědčeni, že dlouhodobý vztah se zákazníkem navážeme jen díky co možná nejkvalitnějšímu poradenství. Kvalifikace zaměstnanců je tedy rohodujícím faktorem pro náš úspěch. Jsme hrdí na to, že naši zaměstnanci jsou většinou řemeslníci - pro nás rozhodující odborná kvalifikace.
Samozřejmostí je ale i podpora profesního růstu našich zaměstnanců prostřednictvím odborných školení, aby mohli co nejlépe poradit každému zákazníkovi. Zároveň nepřetržitě pracujeme na optimalizaci našich interních postupů. Vaše spokojenost je pro nás tou největší odměnou!