Nákupní seznam 0 Nákupní košík 0

Nejčastější otázky k e-shopu

Nejčastější otázky k e shopu

Máte otázky k internetovému obchodu nebo ke své objednávce? Zde uvádíme nejčastěji pokládané otázky a samozřejmě odpovědi na ně. Jestliže vás tíží nějaká speciální otázka, obraťte se jednoduše na naše centrum zákaznického servisu – tam vám rádi pomůžeme.

Doba čtení: 1 min.

Otázky k on-line objednávce

Jestliže jste se zaregistrovali, můžete si on-line zobrazovat stav a všechny informace k objednávkám ve vašem zákaznickém účtu. Tip: Vždy si vybírejte variantu s registrací!

Ano, objednávku lze stornovat, ale ne ve všech případech (například po předání zboží dopravci). Pro bližší informace o vaší objednávce kontaktujte prosím naše call-centrum 251 060 060.

V HORNBACHu neexistuje žádná minimální hodnota objednávky – vždyť přece existují i malé projekty.

Podělte se o svůj názor s ostatními uživateli: jednoduše na stránce s podrobnostmi o zboží klikněte na "Výrobek teď ohodnotit" a uveďte osobní hodnocení. Registrace není třeba. Výjimkou je zboží z oblasti "Výprodej".

Ne, objednávky musí mít českou dodací a fakturační adresu.

Nemusíte se kvůli tomu zlobit: vše pro svůj projekt najdete také v těchto zahraničních zemích www.hornbach.com.

V takovém případě se obraťte na svou místní prodejnu HORNBACH. Tam udělají vše pro to, aby pro vás obstarali potřebný náhradní díl. Ruku na to! Zde se dostanete k výběru prodejny.

Ne, bohužel to momentálně není možné. Poukázky si lze v současnosti zakoupit a uplatnit pouze ve vaší místní prodejně HORNBACH.

Ne, ceny ve vaší místní prodejně jsou stejné jako v e-shopu. Totiž trvale nízké ceny. Jsme přesvědčeni, že to je fér!

Sortiment v internetovém obchodě neustále rozšiřujeme. Počtem produktů se budeme snažit vyrovnat našim "kamenným" prodejnám. Přesto se může stát, že určité výrobky nebudou k dispozici v e-shopu, ale pouze v našich prodejnách se stavebninami a zbožím pro zahrady. Důvodem mohou být nevhodné rozměry pro přepravu nebo choulostivost sortimentu.

Zákonná záruční lhůta činí dva roky. Ale podívejte se v klidu do podrobného popisu zboží, často dáváme dobrovolně i delší záruku.

Zboží si můžete zcela pohodlně uložit na osobní nákupní seznam ve svém zákaznickém účtu. Na stránce podrobností o zboží zvolte možnost "přidat na nákupní seznam" – a zboží je pro vás poznačeno. Tak si můžete v klidu pohlídat svůj oblíbený výrobek, můžete ho uložit, odeslat přátelům nebo vytisknout pro pozdější návštěvu prodejny. A pokud byste se přece jen rozhodli pro on-line nákup, můžete zboží samozřejmě také kdykoli vložit z nákupního seznamu do nákupního košíku.


Stručně řečeno: Ano! Další informace k tomuto tématu se dozvíte v podrobnostech k záruce trvale nízkých cen. Vaše zákonná práva spotřebitele zůstávají samozřejmě nedotčená. Záruka trvale nízkých cen neplatí na zboží z oblasti „Výprodej“.


Úplně jednoduše: Poskytujeme vám cenovou záruku na základě vaší objednávky v internetovém obchodě. Během 28 dnů po vaší objednávce vyplňte jednoduše náš formulář cenové záruky. Cenová záruka bude zpracována po připsání platby za objednávku. Bude-li vše souhlasit, obdržíte obratem částku cenové záruky zpět. A to přesně způsobem, kterým jste zaplatili (viz „Kdy a jak obdržím své peníze zpět?“).


Na vině může být nastavení vašeho monitoru nebo prohlížeče.

  • Nastavení monitoru: Webové stránky HORNBACH jsou optimalizovány na šířku nejméně 1024 bodů obrazu, méně by to být nemělo. V nastavení svého systému zkontrolujte rozlišení. Pokud by se přesto vyskytly problémy, zašlete nám e-mail prostřednictvím kontaktního formuláře. My se pak o to postaráme co možná nejrychleji. Ruku na to!
  • Nastavení prohlížeče: nejdříve se pokuste načíst stránku znovu. V mnoha případech to přinese opět jasné zobrazení. Nic se nezlepšilo? Možná používáte zastaralou verzi prohlížeče, která nepodporuje všechny funkce využívané stránkami hornbach.cz. Webové stránky HORNBACH jsou optimalizovány na všechny aktuální internetové prohlížeče. Například na nejnovější verze programů Internet Explorer, Mozilla Firefox a Safari. S nimi byste měli být schopni vidět všechen obsah správně. Proto udržujte své prohlížeče pokud možno vždy na nejnovější verzi. Jistota je jistota!


Abyste mohli v internetovém obchodě HORNBACH zadat objednávku, musí nastavení vašeho prohlížeče umožňovat zapisování takzvaných cookies do počítače. Cookies jsou malé textové soubory, které si naše webová stránka uloží do vašeho počítače a tím nám pomůže, abychom vás znovu poznali.


Cookies jsou malé textové soubory, které nejsou schopny samy provádět žádné akce. Pokud nepřipustíte zapisování cookies, můžete se volně pohybovat po našich stránkách a také můžete procházet obchodem. Nemůžete však vložit žádné zboží do nákupního košíku a tím také nemůžete provést žádnou objednávku. K dispozici pak není ani nákupní seznam či srovnávání výrobků.


Ochranu vašich osobních údajů považujeme za velmi důležitou. Podrobnosti jsou uvedeny ve VOP a v prohlášení o ochraně údajů. Navíc pracujeme se systémem 3-D-Secure. Toto označení znamená nový, doplňkový systém zabezpečení od společnosti VISA resp. MasterCard.


Otázky k platbě a faktuře

Nejrychlejší platební metodou je online platba kartou.
V pracovní dny, při platbě kartou do 13:00, odešleme skladové zboží ještě ten samý den. Zboží vám bude dodáno 2. pracovní den.
Skladové zboží v e-shopu poznáte tak, že na tlačítku "Koupit online" je napsáno "Dodání do cca 1-2 prac. dní".


HORNBACH poskytuje pro každý projekt vhodnou možnost platby:

  • Rychlý převod z účtu TrustPay
  • Platba předem převodem z účtu
  • PayPal
  • Platební karta online
  • Platba předem v prodejně
Aktivujte si službu "Expresní platba"
Pokud budete nakupovat v našem eshopu jako zákazník se založeným účtem, tak si můžete pro Vaši platební kartu aktivovat službu „Expresní platba“. Platební karta bude vybrána jako preferovaný způsob platby pro vaše další nákupy - při opakovaných nákupech v e-shopu Hornbach tak ušetříte čas.
Více informací o službě "Expresní platba"
Bližší informace k jednotlivým způsobům úhrady zboží najdete v následujících částech.
Vezměte prosím na vědomí, že při telefonické objednávce prostřednictvím našeho call-centra (251 060 060) nemůžete využít všechny výše uvedené způsoby úhrady. V tomto případě si můžete vybrat z následujících možností: platba předem převodem z účtu nebo úhrada předem v prodejně.


Pomocí zabezpečeného platebního formuláře se automaticky nastaví převod přes online bankovnictví Vaší banky a ihned se provede. Předpokladem je, že k ovládání svého internetového bankovnictví používáte proces PIN/TAN. Naším partnerem pro rychlé převody z účtů je platební služba Trust Pay.

Upozornění: Dostupné pro klienty Raiffeisen Bank, KB, ČSOB, mBank, Moneta, UniCredit Bank, Fio a Česká Spořitelna.




Při platbě platební kartou je nyní při dotazu na třímístný kontrolní kód karty zajištěno při placení ještě vyšší zabezpečení. Tento nový proces (3-D-Secure) znamená nový, doplňkový systém zabezpečení VISA resp. MasterCard. Při prvním použití procesu 3-D-Secure se musíte jednou registrovat během zpracování platby. Po bezpečnostním dotazu vaší banky si uložíte osobní pozdrav a stanovíte příslušné heslo.

Zda vaše karta již podporuje zabezpečení 3-D-Secure, závisí na bance, která kartu vydala. Jestliže tento proces podporuje, musíte ho vždy použít. Jistota je jistota! Pokud dotaz na heslo přerušíte, objednávka se nedokončí a platební karta se nezatíží úhradou.

Další informace na téma 3-D-Secure získáte od své banky.

Nákup ve dvou kliknutích

Pokud budete nakupovat v našem eshopu jako zákazník se založeným účtem, tak si můžete pro Vaši platební kartu aktivovat službu „Expresní platba“. Platební karta bude vybrána jako preferovaný způsob platby pro vaše další nákupy - při opakovaných nákupech v e-shopu Hornbach tak ušetříte čas.

Aktivace Expresní platby

Služba „Expresní platba“ je dostupná pouze pro zákazníky, kteří si v našem e-shopu založili zákaznický účet. Aktivace je jednoduchá - při nákupu si na stránce, kde vybíráte způsob platby, zvolíte možnost „Platební karta“ a zaškrtnete volbu „Expresní platba“. Následně zadáte údaje o kartě (vč. kódu z autorizační SMS zprávy).Údaje o kartě budou po ověření v zaheslované podobě uloženy u našeho poskytovatele platebních služeb. Platební karta pak bude automaticky používána jako preferovaný způsob platby pro vaše další nákupy a již nebude nutné opakovaně zadávat údaje o kartě.

Deaktivace Expresní platby nebo volba jiné platební karty

Službu „Expresní platba“ můžete kdykoliv deaktivovat po přihlášení do vašeho zákaznického účtu – deaktivace probíhá v části „Mé údaje“. Službu „Expresní platba“ lze aktivovat pouze pro jednu platební kartu. Pokud si budete chtít aktivovat službu „Expresní platba“ pro jinou platební kartu, musíte nejprve pro stávající platební kartu tuto službu deaktivovat v zákaznickém účtu. Při dalším nákupu si pak službu aktivujete již pro novou platební kartu – viz. výše.

Upozornění: služba „Expresní platba“ je dostupná pouze při placení platební kartou, nikoliv pro další způsoby platby.

Více informací o zákaznickém účtu

Při platbě převodem z účtu převedete po dokončení objednávky kupní částku na bankovní účet HORNBACHu. Poznačte si přitom prosím také číslo Vaší objednávky. Veškeré informace jsou uvedeny na stránce o potvrzení objednávky a ve Vašem e-mailu potvrzujícím objednávku.




PayPal je online platební služba, se kterou zaplatíte v internetových obchodech bezpečně, snadno a rychle – a to zdarma. PayPal je bezpečný, neboť Vaše bankovní údaje nebo údaje kreditní karty jsou uloženy jen u PayPal. Proto se neposílají při každém online nákupu znovu přes internet. Zaplatíte jednoduše dvěma kliknutími, protože využíváte údaje o bankovním spojení nebo kreditní kartě uložené v účtu PayPal a nemusíte je znovu zadávat při každém nákupu.

Jestliže dosud nejste zákazníkem služby PayPal, můžete se přihlásit na stránkách.




Po dokončení objednávky v internetu můžete zboží objednané online zaplatit na pokladně vaší prodejny HORNBACH. Tam máte k dispozici všechny obvyklé způsoby platby jako platba v hotovosti, profikartou nebo platební kartou. Přineste si s sebou vytištěný přehled objednávky. Alternativně můžete na pokladně uvést své číslo zakázky s odpovídající částkou.

Zboží bude odesláno po přijetí platby.

Ne, platba nákupní poukázkou je v současnosti možná výhradně ve vaší prodejně HORNBACH.

Při platbě platební kartou bude částka zaúčtována až po odeslání zboží. Jestliže platíte rychlým převodem z účtu nebo prostřednictvím služby PayPal, platba se provede ihned po dokončení objednávky.




Veškeré peněžní prostředky včetně nákladů na dopravu vám vrátíme ve výši, která odpovídá nejvýhodnějšímu typu dopravy, kterou nabízíme. Peněžní prostředky vám vrátíme prostřednictvím stejné platební metody, jako při jejich přijetí, a to nejpozději 14 dní po doručení odstoupení od smlouvy společnosti HORNBACH. Peněžní prostředky vám vrátíme jinou platební metodou, než která byla použita při přijetí peněžních prostředků jen tehdy, pokud jste platil/a v prodejně. V tom případě budou peníze vráceny na váš účet.




Zavolejte prostě na číslo 251 060 060, nebo napište e-mail na adresu onlineshop@hornbach.cz.

Stručně řečeno: Ano! Další informace k tomuto tématu se dozvíte v podrobnostech k záruce trvale nízkých cen vaše zákonná práva spotřebitele zůstávají samozřejmě nedotčená. Záruka trvale nízkých cen neplatí na zboží z oblasti „Výprodej“.


Úplně jednoduše: Poskytujeme vám cenovou záruku na základě vaší objednávky v internetovém obchodě. Během 28 dnů po vaší objednávce vyplňte jednoduše náš formulář cenové záruky. Cenová záruka bude zpracována po připsání platby za objednávku. Bude-li vše souhlasit, obdržíte obratem částku cenové záruky zpět. A to přesně způsobem, kterým jste zaplatili (viz „Kdy a jak obdržím své peníze zpět?“).

Otázky k odesílání a dodávce

1. Doprava zdarma

Při objednávce nad 1500 Kč skládající se z produktů, které lze přepravit v kartónové krabici o rozměrech 60x40x40 cm, je doprava zdarma. Cena za dopravu je zobrazena na stránce každého produktu. Při nákupu různých produktů se vám celková cena za dopravu zobrazí po vložení produktů do nákupního košíku. Abychom vám mohli poskytnout dopravu zdarma, tak všechny produkty v košíku musí splňovat výše uvedenou podmínku.
(*Výjimkou jsou mozaiky - ty vám bohužel nemůžeme doručit zdarma.)


Produkty, které lze přepravit v kartónové krabici
o rozměrech 60x40x40 cm. ZDARMA / nad 1.500 Kč

2. Ostatní případy

V ostatních případech je cena za dopravu závislá na hmotnosti nákupního košíku. Celkovou hmotnost košíku vypočteme za Vás a před odesláním objednávky Vám přesně ukážeme, kolik zaplatíte za dopravu vybraných produktů. Cena za dopravu se také automaticky aktualizuje při vložení dalšího produktu do nákupního košíku. Před potvrzením objednávky tak uvidíte, kolik přesně vás bude doprava stát.
V níže uvedené tabulce najdete, jak počítáme cenu za dopravu v závislosti na hmotnosti nákupního košíku.

(Platnost ceníku od 1. 4. 2019.)

Celková hmotnost nákupního košíku* Cena za dopravu nepaletového zboží Cena za dopravu paletového zboží
  Doručení na vaší adresu Doručení do prodejny Hornbach Doručení na vaší adresu Doručení do prodejny Hornbach
0 - 29 kg 99 Kč 49 Kč 449 Kč 199 Kč
30 - 49 kg 199 Kč 99 Kč 449 Kč 199 Kč
50 - 99 kg 449 Kč 199 Kč 449 Kč 199 Kč
100 - 499 kg 849 Kč 399 Kč 849 Kč 399 Kč
500 - 999 kg 1.499 Kč 799 Kč 1.499 Kč 799 Kč
1.000 - 2.499 kg 2.290 Kč 1.190 Kč 2.290 Kč 1.190 Kč
2.500 - 5.999 kg 3.490 Kč 1.690 Kč 3.490 Kč 1.690 Kč
6.000 - 8.999 kg 4.990 Kč 2.490 Kč 4.990 Kč 2.490 Kč
9.000 - 11.999 kg 5.990 kč 2.990 Kč 5.990 kč 2.990 Kč
12.000 - 17.999 kg 6.990 Kč 3.490 Kč 6.990 Kč 3.490 Kč
18.000 - 23.999 kg 9.990 Kč 4.990 Kč 9.990 Kč 4.990 Kč
nad 24.000 kg 12.990 Kč 6.490 Kč 12.990 Kč 6.490 Kč
* Součet hmotností všech produktů vložených do nákupního košíku. Do údaje o hmotnosti se u každého produktu počítá hmotnost obsahu i obalu. Příklad: krmivo pro psa v konzervě - hmotnost obsahu 400 g, hmotnost obalu 100 g, celková hmotnost produktu 500 g.

Upozornění: V našem e-shopu je u každého produktu (na stránce s detailním popisem produktu) uvedena cena za dopravu. Tato cena ovšem platí při objednání jednoho kusu. V případě objednání více kusů nebo několika různých produktů je rozhodující celková hmotnost všech produktů vložených do nákupního košíku. Cena za dopravu se v tomto případě určuje dle výše uvedené tabulky.
V případě speciální dopravy (např. vozidlo s hydraulickou rukou, kde cena přepravy začíná na 3.490 Kč) se cena dopravy může lišit od výše uvedeného ceníku. Přesnou částku za dopravu zjistíte u jednotlivého zboží v průběhu vytváření objednávky nebo při jejím dokončení v nákupním košíku.

Balíky samozřejmě dopravíme, až za první uzamykatelné dveře. U paletové přepravy a rozměrných zásilek může být místo převzetí zboží – hrana vozidla (hydraulické čelo vozidla) dopravce.
Kromě dodání na vaší adresu si můžete zvolit dodání objednaného zboží do jakékoliv prodejny na území ČR. Cena za dopravu na prodejnu Hornbach u nepaletového zboží se pohybuje od 49 Kč a u paletového zboží od 199 Kč.
Dovolujeme si vás upozornit , že v případě dodání zboží do prodejny HORNBACH začíná lhůta pro dodání zboží běžet až po připsání platby na náš účet. Zboží tedy nelze vyzvednout okamžitě po provedení platby.
Jakmile bude zboží připraveno k odběru (na přepážce „Výdej zboží“), obdržíte od nás email.
Chcete si zboží vyzvednout již do 4 hodin od objednávky? I to je možné! Využijte k tomu naší službu rezervuj a vyzvedni.


Požadovaný termín doručení bohužel momentálně ještě nemůžeme nabídnout.

Žádný problém. Náš partnerský dopravce se pokusí vás informovat o dalším termínu dodání.


Samozřejmě můžete zaslat svou objednávku také na jinou adresu. Člověk přece nemusí být stále doma.
Kromě dodání na vaší adresu si můžete zvolit dodání objednaného zboží do jakékoliv prodejny na území ČR. Cenu dopravy do prodejny najdete zde.
Dovolujeme si vás upozornit , že v případě dodání zboží do prodejny HORNBACH začíná lhůta pro dodání zboží běžet až po připsání platby na náš účet. Zboží tedy nelze vyzvednout okamžitě po provedení platby.
Jakmile bude zboží připraveno k odběru (na přepážce „Výdej zboží“), obdržíte od nás email.
Chcete si zboží vyzvednout již do 4 hodin od objednávky? I to je možné! Využijte k tomu naší službu rezervuj a vyzvedni.


Dodací lhůta je individuální, je uvedena přímo u zboží. Při platbě běžným převodem z účtu začíná běžet dodací lhůta od okamžiku připsání platby na náš bankovní účet.


Pokud je objednávka, kterou zasíláte zpět, kompletní, rádi uhradíme náklady na dopravu. Při vrácení jen části dodávky, náklady na dopravu nehradíme.


Ano. Rozvážíme jak těžké, tak i rozměrné výrobky. Umíme přepravit zboží o délce až 4 metry, rovněž Vám doručíme i zboží na paletách (například dlažbu, zeminu či plovoucí podlahu). Zboží Vám přepravní firma doručí za první uzamykatelné dveře (např. za zahradní branku) za podmínky, že místo doručení zásilky umožňuje manipulaci nízkozdvižným vozíkem. V opačném případě je místem převzetí zásilky hrana vozidla (hydraulické čelo) odesílatelem pověřeného přepravce.


Otázky k vracení zboží a reklamaci

U nás můžete objednané zboží vrátit do 28 dnů po jeho obdržení! Podrobnosti si můžete znovu přečíst v dalším textu.


V HORNBACHu máte rozsáhlá práva na vrácení online objednaného zboží, které je nepoužité, nepoškozené, úplné a v originálním balení (dle čl. 13 VOP):

  • S dokladem o vrácení podejte zboží u přepravce, který je na dokladu uveden, a zašlete ho zpět. Už nemáte žádný po ruce? Najdete ho v potvrzení Vaší objednávky ve sledování zásilky (odkaz Vrátit zboží) nebo zavolejte prostě na číslo 251 060 060 nebo napište e-mail na adresu onlineshop@hornbach.cz. Rádi vám zašleme další.
  • Neskladné zboží? Nejraději prostřednictvím dopravce. Ohlaste se u nás telefonicky na čísle 251 060 060 nebo emailem na adresu onlineshop@hornbach.cz – dohodneme si s vámi termín a zboží necháme u vás vyzvednout.
  • Zboží odevzdejte s fakturou přímo ve své prodejně HORNBACH a my vám vrátíme veškeré peněžní prostředky na naší pokladně.



  • K uplatnění reklamace výrobků zakoupených v internetovém obchodě, kontaktujte naši zákaznickou linku, telefonicky 251 060 060 nebo emailem: onlineshop@hornbach.cz, kde Vám naši kolegové pomohou s jejím vyřízením.
  • Jestliže budete reklamovat online zakoupené zboží ve své prodejně HORNBACH, nejdříve si ověříme, zda můžeme vadný výrobek opravit. Není-li to možné, dostanete od nás samozřejmě své peníze zpět a můžete zakoupit kompletní nové zboží.


Zboží, které bylo upraveno na přání spotřebitele nebo pro jeho osobu (např. zboží upravené na míru) není možné vrátit.


Ne, bohužel to nejde. Vrácení zboží zakoupeného v prodejně je možné výhradně v prodejně.


Zavolejte prostě na číslo 251 060 060 nebo napište e-mail na adresu onlineshop@hornbach.cz. Rádi vám zašleme další.


Otázky k zákaznickému účtu

Spoustu věcí: Obdržíte přístup k osobnímu zákaznickému účtu, se kterým si můžete online zobrazovat své objednávky a faktury. Uložte si svůj oblíbený výrobek do osobního nákupního seznamu nebo si zařiďte několik různých adres dodání jako například výdejní místo.

Také můžete využívat službu "Expresní platba". To se vyplatí, protože při novém objednávání nebudete muset svá data zadávat pokaždé znovu!

Více informací o službě Expresní platba

U nás si můžete objednávat i bez založení zákaznického účtu. Založení zákaznického účtu vám ale přinese řadu výhod: budete si moci například zobrazovat online objednávky a faktury nebo si zřídit další adresu dodání (například výdejní místo).


Jednoduše klikněte sem. Pak zadejte své údaje a můžete začít.


Žádný problém. Jednoduše požádejte se svou e-mailovou adresou o nové heslo – to jde přímo na stránce přihlášení.


Přihlaste se ke svému zákaznickému účtu, tam můžete všechny údaje pohodlně aktualizovat.


Otázky k bezpečnosti

V současnosti bohužel dochází ke zneužití názvu "HORNBACH". V oběhu jsou e-maily, které nepocházejí od společnosti HORNBACH, obsahující zfalšované adresy odesilatele; tyto zprávy jsou zasílány uživatelům e-mailu. Přitom jde o pokus o podvod.

Varování: Uvedené e-maily ihned smažte, nikdy neklikejte na odkazy, které jsou v těchto e-mailech obsaženy, a nikdy neotevírejte žádné přílohy!

Uvedené podvodné e-maily vás v současnosti vyzývají

  • formou upomínky k bankovnímu převodu nebo
  • k otevření odkazu/přílohy/souboru, abyste obdrželi informace k provedené objednávce (třebaže jste ve skutečnosti vůbec žádnou objednávku nezadali). Při otevření odkazu/přílohy/souboru může být váš počítač infikován škodlivým softwarem (trojský kůň/virus).

TIPY:
Existuje několik bodů, kterým byste měli věnovat pozornost, abyste lépe rozpoznali podvodné/zfalšované e-maily:


Podle čeho poznáte podvodné/zfalšované e-maily?

1.
Porovnejte jméno nebo název odesilatele s e-mailovou adresou odesilatele. Jestliže nesouhlasí, je to první známkou, že s e-mailem není vše v pořádku. Také když e-mailová adresa odesilatele nekončí koncovkou @hornbach.com/cz/de, můžete vycházet z toho, že byla daná zpráva odeslána kriminálně, protože e-mailová adresa odesilatele neudává, ani když obsahuje název HORNBACH, žádný konkrétní záchytný bod potvrzující pravost, protože e-mailovou adresu lze zkopírovat.

2.
Dávejte pozor na pravopisné chyby, psaní velkých a malých písmen, interpunkci, gramatiku. Takovéto podvodné/zfalšované e-maily většinou obsahují velký počet chyb.

3.
Firemní adresa a DIČ: V těchto případech bývá jako sídlo společnosti HORNBACH v současnosti uváděno něco jako "Ansbach" nebo "Attendorn". Také zde vás může porovnání ochránit: naše správná adresa není žádné tajemství. Najdete ji snadno na naší domovské stránce.

4.
Chybná telefonní čísla servisu: telefonní čísla, která jsou uváděna v současných podvodných/zfalšovaných e-mailech, jsou vymyšlená. Oficiální servisní horká linka nebo také telefonní čísla našich prodejen HORNBACH najdete rovněž snadno na naší domovské stránce.

5.
Věnujte pozornost oslovení. Podvodné/zfalšované e-maily většinou přinejmenším neobsahují přímé oslovení, nýbrž používají všeobecné formulace pozdravu, například "Vážený zákazníku" apod.

6.
Je možné, že budete požádáni o kliknutí na odkaz nebo tlačítko v e-mailu, které vás pak odvedou na podvodné webové stránky. Proto vždy pomocí URL adresy zkontrolujte, kam odkaz vede, než na něj kliknete.

7.
K přihlašování do internetového obchodu HORNBACHu pro jistotu otevřete vlastní okno prohlížeče a ručně zadejte adresu https://www.hornbach.cz. K přihlášení k vašemu zákaznickému účtu dbejte v poli adresy stránek v prohlížeči na "https" na začátku URL adresy. Písmenko "s" znamená, že vaše relace je zabezpečená. Pokud by před adresou URL www.hornbach.cz nebylo "https", neuvádějte žádné osobní údaje. Dále dbejte na to, aby byl na počátku adresního řádku prohlížeče zobrazen symbol zámku nebo aby byl na dolním okraji okna prohlížeče zámek a nebyl uvnitř vlastního okna s obsahem stránek.

8.
Nikomu nesdělujte žádné své heslo: HORNBACH se vás nikdy nebude ptát na heslo! Vyberte si bezpečné heslo: v hesle zkombinujte velká a malá písmena, čísla a speciální znaky. Vaše heslo u HORNBACHu lze kdykoli změnit ve vašem zákaznickém účtu.

9.
E-maily si nechejte pokud možno zobrazit raději v textovém formátu než ve formátu html. E-maily pak sice nejsou pestré resp. graficky originální, ale můžete se tak chránit před chybami v kódu html a aktivními infekčními obsahy.

10.
V e-mailech, které jste obdrželi bez vyzvání, nikdy neklikejte na odkazy/přílohy/soubory. Tyto odkazy často vedou na infikované webové stránky a mohou infikovat váš počítač přímo škodlivým softwarem. Spustitelné programové soubory s koncovkami .exe, .bat, .com nebo .vbs považujte za zvláště kritické.

Vždy usilujeme o to, abychom zajistili vaše nakupování v internetovém obchodě HORNBACH za dodržování nejvyšších bezpečnostních opatření!

V případě dalších otázek vám rádi pomůžeme. Zašlete nám případně e-mail na adresu onlineshop@hornbach.cz.

nahoru

HORNBACH používá Cookies. Pokud si dále budete prohlížet naše stránky, souhlasíte s využíváním Cookies. Dozvědět se více

x