Služby

Rezervace a vyzvednutí v prodejně

Rezervace a vyzvednutí v prodejně

On-line rezervace. Vyzvednutí v prodejně. Úspora času!

Rezervujte si své zboží on-line a vyberte si vámi požadovaný termín vyzvednutí. Zaměstnanec prodejny vám zkompletuje a připraví on-line zarezervované zboží. Po zaplacení si vaši objednávku budete moci vyzvednout na výdeji zboží. Začněte nyní svůj projekt on-line!

Přehled vašich výhod

  • Rezervace pohodlně a kdykoliv na www.hornbach.cz.
  • Výrazná úspora času pro váš projekt - vámi on-line rezervované zboží bude připraveno ve vaší prodejně.
  • Vyzvednutí v požadovaném termínu nebo již za 2 hodiny od odeslání vaší rezervace.
  • Všechno rezervované zboží je pro vás připraveno k vyzvednutí.
  • Tato služba je zcela zdarma.

Možnosti vyzvednutí zboží

1. Výdej vnitřní

Vyzvedněte si vaši objednávku u výdeje zboží ve vámi zvolené prodejně.

✔ Žluté značení na podlaze v prodejně HORNBACH vám ukáže správnou cestu.

2. HORNBACH BOX

Vyzvedněte si rezervované zboží z HORNBACH Boxu před prodejnou bez čekání. K otevření HORNBACH BOXu budete potřebovat chytrý telefon, který má přístup na internet. PIN kód dostanete spolu s oznámením o vyzvednutí. Možné jen při platbě předem. Vhodné pro zboží s maximálními rozměry: výška: 200 cm, šířka: 85 cm a hloubka: 110 cm.

✔ Samoobsluha 24/7
✔ Bezkontaktně mimo prodejnu
✔ Bez čekání

3. Výdej do auta

Jak to funguje:

otevřete si e-mail s údaji k vyzvednutí na mobilním telefonu a klikněte na tlačítko " Přinést rezervaci do auta".

✔ Uveďte číslo výdejního místa (viz tabule na parkovišti).
✔ Potvrďte kliknutím na "Registrovat v prodejně".
✔ Za pár minut bude zboží předáno k vozidlu.
✔ Nemáte u sebe mobilní telefon? Nevadí, oslovte jednoduše naše zaměstnance.

4. Výdej DRIVE IN

Vaší objednávku si můžete vyzvednout na vyhrazených parkovacích místech v části DRIVE IN (venkovní stavebniny), na která vás dovedou šipky.

✔ Vhodné hlavně pro rozměrnější objednávky
✔ Šetří čas

Upozornění

Ne všechny prodejny mají k dispozici všechny čtyři možnosti vyzvednutí. Bližší informace naleznete na stránce vaší prodejny HORNBACH.


To říkají o naší službě naši zákazníci:

Karel a Anna z Lipnice:
„Doma jsme se v klidu podívali na hornbach.cz na nejrůznější podlahy a ihned jsme si zarezervovali tu, která se nám nejvíce líbila, a taky příslušenství. A díky tomu jsme si mohli všechno vyzvednout přímo v prodejně už v sobotu ráno a konečně začít pokládat naši novou podlahu.

Irena z Hradce Králové:
„Díky týhle službě už se doma nerozčilujeme. Manžel si jednoduše zarezervuje všechno, co potřebuje on-line a já už domu potom nepřinesu ten nesprávnej vercajk. A to zarezervovaný zboží si potom jednoduše vyzvednu na výdeji.“

Profi malíř Honza z Brna:
„Pro zakázky pro svoje zákazníky už nemusim dál hledat věci a materiály na několika místech - to vždycky zabralo tolik času. Teď si můžu všechno předem zarezervovat a potom najednou vyzvednout. A tak mi pak zbývá víc času na zákazníky.“


Vy se ptáte, my odpovídáme.

„A co mě stojí tato služba?“
Nic. Ba naopak, něco šetří: váš čas.

„Dá mi někdo vědět a pokud ano, jak?“
Po odeslání vaší on-line rezervace obdržíte potvrzovací e-mail. Ten s sebou přinesete do prodejny, až si půjdete zboží vyzvednout. Hotovo.

„Kde a kdy dostanu svoje zarezervované zboží?“
Ve vaší vybrané prodejně – již 2 hodiny po provedení on-line rezervace nebo ve vámi požadovaný termín.

„Jak a kdy zaplatím?“
Zaplatit můžete dopředu platební kartou nebo prostřednictvím PayPal. Nebo jako obvykle při vyzvednutí zboží. Hotově a platebními kartami Visa nebo MasterCard.

„Kolik času mám na vyzvednutí zboží?"
Zarezervované zboží pro vás bude připraveno ještě 4 dny od vámi zvoleného data vyzvednutí. Pokud jste zaplatili předem, budete po uplynutí této doby znovu vyzváni k vyzvednutí zboží. V případě, že vaše rezervace ještě nebyla uhrazena, bude automaticky zrušena po uplynutí 4 dnů.

„Jak probíhá stornování?“
Jednoduše a zdarma. Stačí poslat e-mail nebo zavolat do prodejny.

„Co když se vyskytnou nějaké problémy?“
Využijte našeho kontaktního formuláře na www.hornbach.cz. Nebo se zeptejte zaměstnanců zákaznického centra vaší prodejny.

„Co se stane s mými údaji?“
Vaše údaje jsou využívány výhradně pro interní účely. Bez vašeho svolení žádná reklama ani žádné newslettery HORNBACH. Ruku na to!