Nákupní seznam 0 Nákupní košík 0

Rezervace & vyzvednutí v prodejně

rezervace a vyzvednutí na prodejně

On-line rezervace. Vyzvednutí v prodejně. Úspora času!

Rezervujte si své zboží on-line a vyberte si vámi požadovaný termín vyzvednutí. Zaměstnanec prodejny vám zkompletuje a připraví on-line zarezervované zboží. Po zaplacení si vaši objednávku budete moci vyzvednout na výdeji zboží. Začněte nyní svůj projekt on-line!

Doba čtení: 2 min.

Přehled vašich výhod


  • Rezervace pohodlně a kdykoliv na www.hornbach.cz
  • Výrazná úspora času pro váš projekt - vámi on-line rezervované zboží bude připraveno ve vaší prodejně
  • Vyzvednutí v požadovaném termínu nebo již za 4 hodiny od odeslání vaší rezervace
  • Všechno rezervované zboží je pro vás připraveno k vyzvednutí
  • Tato služba je zcela zdarma

A zde je, jak na to:


  • Vyberte si na www.hornbach.cz vaši prodejnu.
  • Rezervujte si své zboží a vyberte vámi požadovaný termín vyzvednutí.
  • Odešlete vaši rezervaci do vámi vybrané prodejny.
  • Obdržíte potvrzovací e-mail k vytisknutí.
  • Zboží zaplaťte na pokladně a vyzvedněte na výdeji zboží.
  • Můžete zboží naložit a hurá domů na projekt.
A uvidíte: Díky rezervaci a vyzvednutí v prodejně ušetříte opravdu hodně času.

To říkají o naší službě naši zákazníci:

Karel a Anna z Lipnice:
„Doma jsme se v klidu podívali na hornbach.cz na nejrůznější podlahy a ihned jsme si zarezervovali tu, která se nám nejvíce líbila, a taky příslušenství. A díky tomu jsme si mohli všechno vyzvednout přímo v prodejně už v sobotu ráno a konečně začít pokládat naši novou podlahu.

Irena z Hradce Králového:
„Díky týhle službě už se doma nerozčilujeme. Manžel si jednoduše zarezervuje všechno, co potřebuje on-line a já už domu potom nepřinesu ten nesprávnej vercajk. A to zarezervovaný zboží si potom jednoduše vyzvednu na výdeji.“

Profi malíř Honza z Brna:
„Pro zakázky pro svoje zákazníky už nemusim dál hledat věci a materiály na několika místech - to vždycky zabralo tolik času. Teď si můžu všechno předem zarezervovat a potom najednou vyzvednout. A tak mi pak zbývá víc času na zákazníky.“

Vy se ptáte, my odpovídáme.

„A co mě stojí tato služba?“
Nic. Ba naopak, něco šetří: váš čas.

„Dá mi někdo vědět a pokud ano, jak?“
Po odeslání vaší on-line rezervace obdržíte potvrzovací e-mail. Ten s sebou přinesete do prodejny, až si půjdete zboží vyzvednout. Hotovo.

„Kde a kdy dostanu svoje zarezervované zboží?“
Ve vaší vybrané prodejně – již 4 hodiny po provedení on-line rezervace nebo ve vámi požadovaný termín.

„Jak a kdy zaplatím?“
Zaplatíte jako obvykle při vyzvednutí zboží. Hotově a platebními kartami Visa nebo MasterCard.

„Jak dlouho platí moje rezervace“
Až 3 dni od vámi požadovaného termínu vyzvednutí.

„Jak probíhá stornování?“
Jednoduše a zdarma. Stačí poslat e-mail nebo zavolat do prodejny.

„Co když se vyskytnou nějaké problémy?“
Využijte našeho kontaktního formuláře na www.hornbach.cz. Nebo se zeptejte zaměstnanců zákaznického centra vaší prodejny.

„Co se stane s mými údaji?“
Vaše údaje jsou využívány výhradně pro interní účely. Bez vašeho svolení žádná reklama ani žádné newslettery HORNBACH. Ruku na to!

nahoru

HORNBACH používá Cookies. Pokud si dále budete prohlížet naše stránky, souhlasíte s využíváním Cookies. Dozvědět se více

x