
Výhody zákaznického účtu HORNBACH

Elektronická účtenka
Už žádné zdlouhavé třídění nebo sbírání papírových účtenek. Se zákaznickým účtem HORNBACH máte možnost si pokladní doklad uložit v digitální podobě jako e-účtenku. Papírovou účtenku stačí naskenovat v aplikaci HORNBACH nebo její číslo manuálně zadat do vašeho zákaznického účtu.
Takto můžete mít vždy přehled o všech svých nákupech – ať už v našem e-shopu nebo v některé z prodejen HORNBACH. Pomocí elektronické účtenky v chytrém telefonu můžete v prodejně také snadno zboží vrátit, vyměnit nebo reklamovat.

Nákupní seznam
Mějte přehled o všech svých nákupech - ať už v našem e-shopu, nebo v jedné z našich prodejen. Všechny produkty, které potřebujete pro svůj projekt, můžete shromáždit v nákupním seznamu. Pokud máte zákaznický účet, můžete si vytvořit i několik nákupních seznamů - pro každý projekt samostatný.

Trvale nízké ceny i po nákupu
Pokud dojde ke snížení ceny zakoupeného výrobku do 30 dnů od nákupu u společnosti HORNBACH, obdržíte po uplynutí této lhůty rozdíl v ceně jako kredit na váš zákaznický účet. Tento kredit bude uplatněn i v případě, že se cena výrobku opět zvýší.
*Váš online nákup a online rezervace jsou automaticky zaznamenány.

28 dní na výměnu a vrácení zboží
Co dělat v případě, že výrobek neodpovídá plánovanému projektu? Nepoužité, nepoškozené a nerozbalené zboží, které jste nakoupili online a nebo osobně v prodejně (kromě živých zvířat, rostlin, nebaleného krmiva, zboží podléhajícího rychlé zkáze, cenově zvýhodněného zboží a zboží na zakázku) můžete vyměnit nebo vrátit do 28 dnů od koupě. Stačí se u pokladny prokázat účtenkou nebo naskenovaným elektronickým dokladem.

ID zákaznického účtu
Plánujete si nějaký produkt koupit znovu? Se zákaznickým účtem HORNBACH to nebude žádný problém.
- Pokud nakupujete online pomocí svého zákaznického účtu, zboží se do něj automaticky uloží.
- Pro uložení nákupu v prodejně stačí u pokladny naskenovat ID vašeho zákaznického účtu pomocí QR kódu, který si jednoduše zobrazíte ve vaší
Pokud to zapomenete udělat, můžete si nákup uložit dodatečně pomocí elektronické účtenky. Díky tomu máte kdykoli a kdekoli – ať už v aplikaci, na počítači zákazníka nebo doma – přehled o všech svých nákupech a můžete si konkrétní zboží jednoduše koupit znovu.


Váš zákaznický účet toho umí ještě víc
- Bezpečnost vašich údajů je pro nás velmi důležitá. Vaše data jsou u nás v bezpečí - ruku na to!
- Využili jste našich prodloužených trvale nízkých cen a získali jste kredit? Aktivujte si ho ve svém zákaznickém účtu a použijte ho na svůj další projekt online nebo v prodejně.
- Pokud již jste zákazníkem SMART HOME by HORNBACH, můžete přistupovat ke svému účtu SMART HOME by HORNBACH přímo přes váš zákaznický účet.
- Vaše předchozí hodnocení jsou uložena ve vašem zákaznickém účtu, takže si je můžete kdykoli prohlédnout.
Zákaznický účet a ID zákaznický účet – nejčastější otázky
Registrace pro objednávky nutná není, nicméně tím přicházíte o možné výhody, které plynou z používání zákaznického účtu.
Nárok na kredit vám vzniká 30 dní po nákupu výrobku, jehož cena se snížila.
Žádný problém. Jednoduše zadáte e-mailovou adresu patřící k vašemu uživatelskému účtu HORNBACH a my vám obratem zašleme e-mail s odkazem ke změně vašeho hesla.
Přihlaste se do zákaznického účtu a v „Moje údaje“ změňte, co potřebujete.
ID vašeho účtu musí být naskenováno během placení na pokladně. To provede buď pokladní, nebo vy sami na samoobslužných pokladnách. Je jedno, jesli ID účtu naskenujete před, během nebo před koncem markování výrobků. Důležité je načíst ID účtu před výběrem platební metody.
Ano, funguje.
Ve vaší aplikaci HORNBACH, pokud máte založený zákaznický účet.
Okamžitě, ve výjimečných případech může dojít k menšímu zdržení.
Samozřejmě, i nadále budete dostávat klasické účtenky.