Výhody zákaznického účtu
Založte si zákaznický účet a využívejte jeho výhody. Například prodlouženou záruku trvale nízkých cen.
Ušetřete dokonce i po nákupu. Jak na to?
Pokud dojde u zakoupeného výrobku do 30 dní od jeho zakoupení v HORNBACHu ke snížení ceny, obdržíte po uplynutí této doby rozdíl cen jako kredit na váš zákaznický účet. Tento kredit bude platit i tehdy, pokud dojde k opětovnému navýšení ceny u daného výrobku.

ID zákaznického účtu
Zaevidujte si svoje nákupy jednoduše do zákaznického účtu. Při placení ukažte ID zákaznického účtu (QR kód z aplikace) na pokladně.
Největší výhoda - už žádné účtenky!

Další výhody:
- Díky e-účtence máte přehled o všech svých nákupech v HORNBACHu a s nimi spojených pokladních dokladech. A to navíc pohromadě a na jednom místě ve vašem HORNBACH zákaznickém účtu.
- Nemusíte se zlobit s vyšisovanými pokladními doklady.
- Skončete s papírky! Vratky, výměny a uplatňování záruky můžete v prodejně, ve které jste zboží zakoupili, provádět i s e-účtenkou.
- K e-účtence se dostanete kdykoliv a kdekoliv.
Otázky k zákaznickému účtu
Musím se zaregistrovat, abych si mohl něco objednat?
Registrace pro objednávky nutná není, nicméně tím přicházíte o možné výhody, které plynou z používání zákaznického účtu.
Kdy dostanu připsaný kredit za výrobky, které jsem si koupil a jejichž cena se snížila?
Nárok na kredit vám vzniká 30 dní po nákupu výrobku, jehož cena se snížila.
Jak si můžu založit zákaznický účet?
Jednoduše se zaregistrujte na našich stránkách a počkejte na potvrzovací email.
Co když zapomenu svoje přihlašovací heslo?
Žádný problém. Jednoduše zadáte e-mailovou adresu patřící k vašemu uživatelskému účtu HORNBACH a my vám obratem zašleme e-mail s odkazem ke změně vašeho hesla.
Co mám dělat, pokud se změnila moje doručovací adresa a údaje?
Přihlaste se do zákaznického účtu a v „Moje údaje“ změňte, co potřebujete.
Kdy musím ukázat ID svého účtu?
ID vašeho účtu musí být naskenováno během placení na pokladně. To provede buď pokladní, nebo vy sami na samoobslužných pokladnách. Je jedno, jesli ID účtu naskenujete před, během nebo před koncem markování výrobků. Důležité je načíst ID účtu před výběrem platební metody.
Funguje ID mého účtu na všech pokladnách na prodejně?
Ano, funguje.
Kde najdu ID svého účtu?
Ve vaší aplikaci HORNBACH, pokud máte založený zákaznický účet.
Kdy se zobrazí můj nákup v zákaznickém účtu?
Okamžitě, ve výjimečných případech může dojít k menšímu zdržení.
Mohu dostávat i nadále pokladní účtenky?
Samozřejmě, i nadále budete dostávat klasické účtenky.