Výhody zákaznického účtu

Založte si zákaznický účet a využívejte jeho výhody. Například prodlouženou záruku trvale nízkých cen.

Ušetřete dokonce i po nákupu. Jak na to?

Pokud dojde u zakoupeného výrobku do 30 dní od jeho zakoupení v HORNBACHu ke snížení ceny, obdržíte po uplynutí této doby rozdíl cen jako kredit na váš zákaznický účet. Tento kredit bude platit i tehdy, pokud dojde k opětovnému navýšení ceny u daného výrobku.

  • Zákaznické konto

    Vytvořte si zákaznický účet HORNBACH a přihlaste se.

  • Registrace

    Zaregistrujte si zde nákup pomocí elektronické účtenky. To je možné několika způsoby:

    • Naskenujte během placení ID svého účtu z aplikace HORNBACH.
    • Pomocí funkce SCAN v aplikaci naskenujte EAN čárový kód účtenky.
    • Zadejte číslo účtenky manuálně po přihlášení do svého zákaznického účtu.

  • Připsání kreditu

    Pokud se do 30 dnů po vašem nákupu sníží cena výrobku, který jste u nás zakoupili, připíšeme vám cenový rozdíl ve formě kreditu na váš zákaznický účet.

z
hrebik

ID zákaznického účtu

Zaevidujte si svoje nákupy jednoduše do zákaznického účtu. Při placení ukažte ID zákaznického účtu (QR kód z aplikace) na pokladně.

Největší výhoda - už žádné účtenky!
hrebik

Další výhody:

  • Díky e-účtence máte přehled o všech svých nákupech v HORNBACHu a s nimi spojených pokladních dokladech. A to navíc pohromadě a na jednom místě ve vašem HORNBACH zákaznickém účtu.
  • Nemusíte se zlobit s vyšisovanými pokladními doklady.
  • Skončete s papírky! Vratky, výměny a uplatňování záruky můžete v prodejně, ve které jste zboží zakoupili, provádět i s e-účtenkou.
  • K e-účtence se dostanete kdykoliv a kdekoliv.

Hornbach
1 2 3 4 5
Produkty z fotografie dostupné v e-shopu:
1
Moje nákupy

Online objednávky nebo rezervace, nákupy přímo v prodejně – máte přehled o všech svých nákupech.

2
Moje údaje

Bezpečnost vašich údajů je pro nás důležitá. Vaše údaje jsou u nás v bezpečí – ruku na to!

3
Moje prodejna

Zde vidíte, kterou prodejnu máte vybranou jako domovskou a o této prodejně se vám zobrazují důležité informace.

4
Nákupní seznam

Uložte si výrobky, které často nakupujete, do svého nákupního seznamu a mějte tak stále přehled.

5
Můj kredit

Využili jste našich prodloužených trvale nízkých cen a získali jste kredit? Aktivujte ho ve svém zákaznickém účtu a využijte ho pro svůj další projekt online nebo v prodejně.

Otázky k zákaznickému účtu

Musím se zaregistrovat, abych si mohl něco objednat?

Registrace pro objednávky nutná není, nicméně tím přicházíte o možné výhody, které plynou z používání zákaznického účtu.

Kdy dostanu připsaný kredit za výrobky, které jsem si koupil a jejichž cena se snížila?

Nárok na kredit vám vzniká 30 dní po nákupu výrobku, jehož cena se snížila.

Jak si můžu založit zákaznický účet?

Jednoduše se zaregistrujte na našich stránkách a počkejte na potvrzovací email.

Co když zapomenu svoje přihlašovací heslo?

Žádný problém. Jednoduše zadáte e-mailovou adresu patřící k vašemu uživatelskému účtu HORNBACH a my vám obratem zašleme e-mail s odkazem ke změně vašeho hesla.

Co mám dělat, pokud se změnila moje doručovací adresa a údaje?

Přihlaste se do zákaznického účtu a v „Moje údaje“ změňte, co potřebujete.

Kdy musím ukázat ID svého účtu?

ID vašeho účtu musí být naskenováno během placení na pokladně. To provede buď pokladní, nebo vy sami na samoobslužných pokladnách. Je jedno, jesli ID účtu naskenujete před, během nebo před koncem markování výrobků. Důležité je načíst ID účtu před výběrem platební metody.

Funguje ID mého účtu na všech pokladnách na prodejně?

Ano, funguje.

Kde najdu ID svého účtu?

Ve vaší aplikaci HORNBACH, pokud máte založený zákaznický účet.

Kdy se zobrazí můj nákup v zákaznickém účtu?

Okamžitě, ve výjimečných případech může dojít k menšímu zdržení.

Mohu dostávat i nadále pokladní účtenky?

Samozřejmě, i nadále budete dostávat klasické účtenky.

Mohlo by vás zajímat