Služby

Otázky k Profi servisu

Otázky k Profi servisu

Chcete se ještě na něco zeptat?

Zde jsou: odpovědi na nejčastější dotazy. Nenašli jste svůj dotaz? Jednoduše kontaktujte svůj Profi tým. Osobně, faxem, telefonem nebo e-mailem.

Žádost o Profi kartu

Co je Profi karta?
Profi karta je kreditní karta, která vám umožní nákup s odloženou splatností ve všech prodejnách HORNBACH v České republice.

Jak Profi kartu získám?
Jednoduše: stáhněte si formulář žádosti, vytiskněte ho, vyplňte. Spolu s živnostenským listem, resp. úředním potvrzením, a po předložení občanského průkazu je odevzdejte v zákaznickém servisu.

Jak dlouho bude trvat, než Profi kartu dostanu?
Prozatimní kartu dostanete v HORNBACHu okamžitě – předpokladem je bonita. Konečnou Profi kartu dostanete za cca 14 dní od svého Profi týmu.

Je on-line žádost bezpečná?
Myslíme si, že profesionálové jako vy kladou na bezpečnost velký důraz. A proto žádost vytiskněte, vyplňte a poté jděte do vaší prodejny. Můžete si tak být jisti, že vaše údaje během procesu zpracování žádosti nikdo jiný neuvidí.

Proč HORNBACH potřebuje živnostenský list?
Živnostenský list potřebujeme z právních důvodů. Je tak zajištěno, že Profi kartu získají jen profesionálové.


Platební funkce a realizace platby

Kdy se moje nákupy odečtou?
Stejně jako u kreditní karty obdržíte jednou měsíčně poštou vyúčtování. Zúčtování probíhá tedy částečně 5 týdnů po vašem nákupu – to vám dává dostatek času na ukončení předchozího projektu a na vystavení faktury.

Jak probíhá vyúčtování na konci měsíce?
Můžete se buď rozhodnout pro zúčtovací řízení nebo zaplatit převodem po obdržení faktury.

Kdo stanovuje limit karty?
Vy sami rozhodnete, jaký máte mít nákupní limit a o ten požádáte. Finální rozhodnutí – po vaší žádosti – je na pověřené bance.

Mohu Profi kartou platit i v jiných prodejnách HORNBACH?
Samozřejmě! Platba Profi kartou je možná ve všech prodejnách HORNBACH v České republice.

Někam jsem založil/a účet z prodejny. Co teď?
To není problém. Prostě zavolejte svému pracovníku podpory profi zákazníků. Ten vám co nejrychleji opatří výtisk faktury!

Někam jsem založil/a měsíční vyúčtování. Co teď?
To není problém. Kontaktuje svého profi poradce ve vaší prodejně.

Lze při nákupu s Profi kartou odlišit, pro který objekt byl nákup proveden?
Ano. S Profi kartou máte možnost své nákupy přiřadit určitým objektům/staveništím – jednoduše na základě čísla objednávky. Pro každý objekt stanovte maximálně 12místné alfanumerické označení (tzn. písmena a čísla), která při nákupu zadáte u pokladny.
Označení se poté objeví na vašem denním vyúčtování a také na měsíčním vyúčtování budou všechny nákupy seřazeny a roztříděny dle stavenišť: 1. číslo staveniště, 2. číslo karty, 3. datum nákupu. Budete tak mít stále přehled o tom, kolik jste pro které staveniště zaplatili.


Nákupy zaměstnancem

Mohou Profi kartu používat také moji zaměstnanci?
Pro vaše zaměstnance můžete nechat udělat dodatkové karty. Formulář pro ně najdete u žádosti o Profi kartu. Pokud byste v budoucnu potřebovali více dodatkových karet, pořídíte je kdykoliv v prodejně nebo v sekci Můj profiservis.

Mají dodatkové karty stejný limit jako hlavní karta?
Limit jednotlivých karet určujete vy, tzn. že rozhodujete sami, za jaký obnos mohou vaši zaměstnanci nakupovat. Jediné omezení: limit dodatkových karet nesmí přesáhnout limit hlavní karty.

Kolik dodatkových karet mohu pro své zaměstnance nechat vystavit?
Počet dodatkových karet není omezen. Jednoduše si promyslete, kolik karet opravdu potřebujete a kteří zaměstnanci pro vás budou pravidelně nakupovat.

Co mám dělat, pokud zaměstnanec, který má dodatkovou kartu, opustí firmu?
O odchodu zaměstnance informujte vašeho profi poradce ve vaší prodejně.
Karta pak bude zablokována a může být zničena.


Ostatní

Profi kartu již mám, ale změnil/a jsem adresu či jiný údaj. Co teď?
Jednoduše kontaktuje vašeho profi poradce ve vaší prodejně.

Moje Profi karta brzy propadne. Co se pak stane?
Automaticky pro vás vystavíme novou Profi kartu. Jakmile bude v prodejně připravena k vyzvednutí, okamžitě od nás obdržíte zprávu.

Ztratil/a jsem svoji Profi kartu, resp. byla mi ukradena. Co teď?
Neprodleně informujte vašeho profi poradce ve vaší prodejně.

Chci změnit svůj způsob platby, jak to udělám?
Informujte vašeho profi poradce ve vaší prodejně.

Další podrobnosti k Profi servisu naleznete zde: